Friday, January 27, 2012

2012 heads up


Dah setahun lebih aku senyap dengan aktiviti online. Baik blog, facebook or download/upload stuff semuanya tak ter’update’. Sepanjang setahun ni, aku cuma online just to keep myself update with things happened around.
Dalam setahun lebih ni juga, kurang aktiviti luar yang aku buat berbanding tahun sebelumnya. Nak dijadikan alasan, tak ada aktiviti luar maka tak ada lah benda menarik aku nak update.

So tahun ni aku harap dapat lebih aktif. Harap lebih banyak perkara menarik yang boleh aku buat dan terjadi pada aku tahun ni. Walaupun hampir sebulan dah berlalu di tahun 2012, hanya pada Februari ini aku betul-betul dapat memulakan tahun ini. I already prepared some of things to do in 2012 list. It’s gonna kick-off real soon. Harap-harap ianya menjadi, so aku boleh update kat sini. Hehe.

Dengan ini aku doakan semoga terlaksana impian, tercapai cita-cita, dimurahkan rezeki, dijauhi bencana dan menjadi lebih baik di tahun 2012 kepada semua dan diriku. Selamat tahun baru 2012.

No comments:

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger | Blue Business Blogger